Happytime :D

Åkte ner till hallen för inte så länge sen,, och mobilen låg orörd där jag hade lagt den igår:D
Så nu e jag glad igen :)

Men man kan ju alltid hitta annat som är dåligt och just nu så e de att mitt skolfoto ser ut som "hej kom o hjälp mej"
De blev skiit fult ser ut som värsta tjockisen!!
Har inte fått hem bilderna än men såg de på min kompis "skolsida".

Fotografen va så himla sämst!
Min kompis heter också jennifer så han la hennes bild på min sida och min på hennes,, och de sista Jennifer sa innan hon gick var:

- Glöm inte att jag är Jennifer N och inte WJ !
- Nejdå de fixar vi sen.


Sure...
ditt smartskaft!

nu ska jag ta och fylla i blanketter  om alla ämnen (vilket inte är speciellt kul) och sen träna inför matteprovet på Fredag ;)

Hejdå alla söt! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha smartskaft han e ja, men du jag ska slå dig imorgon. Du e inte ful och tjock på fotot du e STENTUFF OCH JÄTTESÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!!!!!

/ från en viss jerripotta

undra om du kan lista ut vem jag e...

2008-09-30 @ 20:08:01
Postat av: jen

hmm de var riktigt klurigt Jennifer:Phahaha svårare än så var de inteXP<3

2008-09-30 @ 21:33:42
URL: http://jwj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0