Gotland på Fredag

Helluuu!!:)<3

Kom hem från träningen för ett tag sen och de gick väll bra , eller vissa saker gick ju bättre än andra men så e de väll alltid?
Aja på Fredag drar vi till Gotland för att tävla men de känns inte speciellt bra just nu ;/
Nu har vi bara en träning kvar på oss...

Men man får väll klaga på att vi inte fått så lång tid på oss att träna tills gotlandstävlingen.
Jag kommer inte riktigt ihåg när men jag tror de va en månad efter den tävlingen så ska vi tävla igen fast på hemmaplan;)
Får hoppas att man känner sej mej redo då;)
Då ska vi också tävla på fristående (något som vi skippar på Gotland) och de kan inte alla än.. Så de blir hårdträning på de;)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen;)

hejsålänge:)<3

Kommentarer
Postat av: agnes

jag vill gärna höra din åsikt om rutiga klänningar & stickade koftor. lämna gärna tips!

2008-09-30 @ 15:44:03
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0