Typ ledig imorrn...

...haha kanske inte riktigt men ska bara kolla på en film i skolan och sen blir de bara hemmajobb ;)
Sitter just nu och väntar på middagen, blir en väldigt tidig middag men e skiit hungrig så det är bara bra :)

De blir nog inte att jos kommer hit för hon skulle typ va me nåra andra tror ja ;( haha men de e okej ;)
Tror inte heller att jag pallar träna på friståendet själv.. men får hoppas att de går bra ändå :)
Jag känner iallafall att de börjar gå mkt bättre .

Juste, idag fick vi tillbaka våra matspjälknings uppsatser och jag fick..

VG+ i biologi
VG i kemi

Så det är jag nöjd med :)

pussokram skumbanan :)<3



haha hela livet ut :)
älskar dej nathali <3

Kommentarer
Postat av: nath

hahahah snyggaste bilden ju!

älskar dej <33

2008-10-20 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0