Packa ;)

Hallooooou !

Nu ska jag snart ta och packa tills imorrn :)
De e en del grejjer jag måste leta reda på som måste med till Gotland

Hämtade ut min väska på posten idag så nu har jag fått hem den :)
Idag måste jag hinna med att städa upp på mitt rum och plugga spanska gkosor tills imorrn.

Jag e faktiskt lite stolt för jag fick MVG på mitt muntliga spanska förhör idag:)hehe:P
Sen fick vi tillbaka engelska proven också och de resultatet var mindre bra VG-
aja får försöka göra bättre ifrån mej nästa gång!

Nu måste jag sätta igång så att jag hinner bli klar innan andra avenyn börjar på SVT 1 ikväll 20.30 ,, men de borde inte vara några problem ;)

hejdååå<3


Kommentarer
Postat av: Malin

asså inget illa menat men jag fattar inte hur du inte kan bli nöjd jag kommer ju fan inte ens få G!! ;P

2008-10-02 @ 18:23:36
URL: http://malinblondin.blogg.se/
Postat av: joooo0

vg- ? det är väll jätte bra. Jag tycker g är okej lickosm..

2008-10-02 @ 19:35:18
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0