Maskerad ;)

Tjenixen everyone :)

På Fredag ska jag iväg på maskerad men jag har bara ett litet problem... VAD SKA JAG VARA?
Har ingen aning :/
Om ni har nått förslag så lämna det gäärna :)
de kan va vad som helst skulle bara behöva lite hjälp på traven ;)

Gymnastiken gick väll sådär idag, kunde gjort bättre ifrån mej , menmen..
Det är ju tävling om typ 2 veckor tror jag, fast den tävlingen känns väälgigt onödig för det är bara 3 lag med oss medräknade som ska vara med så vi kommer lixom få medalj även om vi kommer sist, kul och få pris för något man egentligen inte skulle fått.. Aja får väll se till att komma på förstaplats.. eftersom det nu är hemmatävling och allt ;)
Och det betyder att många man känner kommer va där ;P så då skaa det gå bra.

Godnatt och ha fiina drömmar ;)<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

nej du var inte tjock!

Ja det gjordevi nog :P

2008-10-23 @ 20:33:42
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0