Maskerad outfits

SHOO söton :)

Imorse tog jag och lånade Jos kamera ett tag så nu har jag bilderna ;)
Om ni ville veta så gick det väldigt bra på gymnastiken så det kändes väldigt bra :)

Det blev också bestämt att jag hänger med Veronica på kryssning :D Onsdag kväll - Fredag morgon. Skönt att vi kommer hem på morgonen så att jag hinner fixa grejjer tills på Lördag. Det blir jag veronica och hennes föräldrar , fast vi har egen hytt ;) A-hytt för er som undra XP

Okej nu till bilderna,, ni kommer säkert lägga märke till att jag och Josefin ser ungefär likadana ut, hah ganska kul faktiskt eftersom vi inte pratat ihop oss innan ;P

  
Jessica                     Sofia    
Prinsessa                Blue butterfly
(de var deras middag/maskerad)   


  
Jag                           Josefin
80-talstjejer


Johanna
Katt

  
Kristine                     Hanna
Kille                           Hora



Japp så va det  ;P
hejdå för denna gång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0