Ledighet i vecka:)

Sovit gott?
Det har iallafall jag gjort :)

Idag är det Fredag och det betyder sista skoldagen innan höstlovet :D
Slutar rätt sent (15.30) men det e inte så jobbigt har typ en skiit lång håltimme så.

Jag satt typ och grubbla över vad jag skulle vara på maskeraden idag, men kom inte på nått som jag hade hemma förns när jag typ skulle sova.

* Först tänkte jag va Sjuksköterska
*Ballettdansös
*Pirat
*Rockbrud
*80-tals tjej

Sen kom Nathis med förslag..

*Snöboll ( man skulle ha vita kläder, mjöl och kuddar XP )
*tomte
*Hipphoppare
 
m.m

Jag ska nog va tomte, för de e det ända ja har hemma ;Phahaha

Ha en roolig fredag nu!:)<3


Kommentarer
Postat av: nath

hahah jag tycker fortf att snöboll var mitt absolut bästa förslag ^^ <33

2008-10-24 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0