Gick hem.. ;P

Sorry Jos men du tog så lång tid på dej att vakna :P
Jag vaknade typ runt halv 10.. sen satt jag och väntade på att sömntutan själv skulle vakna vilket hon inte hade gjort när klockan började närma sej 13.. haha så ja skrev en lapp och gick hem ;P Va så hungrig så va tvungen :P

Hon har alltså inte hunnit skicka bilderna men de kommer nog så småningom.


Veronica ringde för ett tag sen och undra om  ja ville me på kryssning på Ons-Fre men jag vet inte riktigt om ja pallar, eftersom ja ska ha halloweenfest med Malin på Lördagen, men vi får se hur det blir med de.. skulle va väldigt kul iallafall. Och speciellt nu när jag inte har träffat henne på länge också :/

love/jennifer

Kommentarer
Postat av: Malin

vi ska ju planera(a)

2008-10-25 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0