Fina höstdagar <3

Var i skolan idag från 8.55-15.00 och känner äntligen att jag kan koppla av efter skolan.. sköönt!
Satt fan uppe till 01.00 i måndags för att bli klar med nån NO uppgift. Satt och skrev typ 12 sidor!!

Så idag hade jag bara en liten läxa och nu kan jag göra va ja vill :)

Blev också bjuden hem till Debbie imorrnkväll så Fredagen är räddad.. slutar efter en lektion också så skoldagen är ju inte precis jobbig den heller.



Jag värkligen älskar när det är höst och fint väder, de e så fint me alla löv och solen :)
Idag var det mulet men resten av veckan har det varit strålande.

    




Här är dagens klädsel också ;)



Svart kort kofta - H&M
Svart halsduk - Stadium
Svart linne - H&M
Vitt linne - H&M
Svarta stumpbyxor - H&M
Gråa sockor - ?
Hjärtformade örhängen - Ur&Penn
Pärlarmband - Glitter

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Va! var hon ;)

2008-10-09 @ 20:35:06
URL: http://josefiinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi du står på ett ben

2008-10-11 @ 16:12:38
Postat av: Jen

sv anonym: Japp ja e allt en liten flamingo XP

2008-10-11 @ 16:34:50
URL: http://jwj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0