koooooo

tjeenaree:)

Jag e tröött,, har faktiskt varit de hela dan..egentligen borde jag plugga nu men orkar värkligen inte, inget smart drag eftersom ett skriftligt Spanska prov väntar mehj imorrnbitti -.- trååk

Denna helg blir väll inte heller nå kul behöver plugga då me. åååhhh!

Igår så fyllde jag på min garderob lite, fast jag fick dem ifrån en tjej som hade rensat sin garderob ;P hehe men de e alltid kul att få ändå. Har inte tagit några bilder eller så och pallar inte nu ..

Jag behöver en förändring känner jag,, hmm de  e nånting som måste ändras men vad.. E så himla tråkigt när alla dar ser likadna ut, de får mej på dåligt humör. Men vad kan man förändra? ingen aning, skulle vilja leva någon annans liv för en vecka eller nått för lite omväxling.


Nu e ja hungrig, ska nog ner och äta middag snart så det blir bra, sen får jag allt skärpa mej och ta och plugga lite, vill inte att jag ska få sämre betyg än VG- för det e de lägsta jag fått än så länge och skulle gärna fortsätta så.. mina betyg denna termin har legat mellan VG- och MVG så vill värkligen inte försämras, inte heller nu när de e spanska prov och jag fått MVG i de andra spanska förhören.. hejja mej :)

men bye<3


Fråga inte om överskriften hade bara lust ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kossan mu. Varför skriver du aldrig i din blogg längre? jag gillade ju den :/

2008-11-11 @ 21:04:54
Postat av: Anonym

Jag hoppas du har det bra i thailand lillshenn <333

2008-12-03 @ 20:52:29
Postat av: Anonym

jag saknar dig ferripotta<3333333333

2008-12-03 @ 20:53:02
Postat av: Jennifer

På torsdag kommer du till skolan, jippiiiie jippiyahooo!!!!!!!!!!!!!! <333333

Jag fick VG på biobränslenuppgiften :O

2008-12-08 @ 08:20:50
URL: http://niilson.blogg.se/
Postat av: Kenneth

mohahaha jag har skrivit alla kommentarer i det här inlägget

2008-12-15 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0