hahaha jennifer e förtvivlad ;P

hah e bara tvungen att ladda upp de här, lilla jennifer e inte glad :P


jen säger:

plugging so

Jeeeeen' säger:

okeli trååk..;P

jen säger:

men det går inte så bra för mig för jag är inte så seriös i mitt pluggande

det här har jag skrivit idag

1925 tog Mussolini makten i Italien. Sedan hände det lite saker sedan dog han. Hitler tog självmord efter att han hade sagt nämen putte. Stalin dog också för att han var en stygg pojke.

Jeeeeen' säger:

hahaha fiint jen ;P

jen säger:mm

rädda mig

!!!!!!!!!!!!!

jag kommer drunkna i läxor snart !

buhuuuuuuuuuuuuuuuuu

WAHAAAAAAAAAOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAA

ååååååååååååh neeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!



haha söto ja lovar att du kommer klara de kämpa påå ;P
själv blev ja klar igåår :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är utmanad i min blogg =)

Kopigera frågorna och svara här i din egen blogg

2008-11-04 @ 23:08:45
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0