-.-

De här e inte en bra dag...fast de va de inte igår heller ;/ men antar att de e för att ja e tillbaka i skolan -.-
Men allt gick bara fel idag.. Det började redan i morse med att mina nycklar försvann på första lektionen, säkert nån som snott dom ;( ,, de var väll de som gjorde hela dan sämst... Allt känns bara så jobbigt, skolan gick piss ida ligger typ efter i allt. Måste göra värsta uppsatsen till på tisdag i No + att vi har prov på de samma dag och ja fattar ingenting..-.- seen så e de prov på fredag och maassooor... JAG PALLAR INTE!!! Egentligen borde de inte vara något problem men de e så himla jobbigt när man kommit efter då blir man bara ännu segare.

Jag får väll försöka muntra upp mej själv, inte de lättaste menmen.. pappsen kommer väll hem om ett tag och han blir nog inte sådär jätte glad när han får höra om nycklarna, heh men måste hitta dem imorrn..Ja tänkte på att jag kanske kan fråga ifall de kan kolla övervakningskamerorna hehe man vet jue aldrig ifall de kommit me nått på bild :)

Nu ska jag...

* kolla in de bloggar ja läser
* Kolla på några andra avenyn avsnitt, ligger efter i de också-.- hehe typ 6 avsnitt ;P men alla orkar ja inte me nu..
* Ta och äta lite middag

Och sen var de inget mer planerat ;P

hejsålänge<3

(ett litet tips håll reda på era nycklar ;Phaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0