Utekväll me Malin Jos o Joj :)

Sov ju hos Malin igår som ja skrev i de förra inlägget.
Vi va ute en stund och kasta nån boll,, och klantig som jag e så träffade ja Malin mitt i ansiktet 2 ggr(sorry gmn).
Sen försökte vi kolla in på nån studentfest. Vi bar varann på ryggen och lossades att vi va jättelånga men jag tror nog de förstog att vi inte va de XD

Sen gick vi in och Malin börja me maten medans jag försökte att fixa hennes header, ja lyckades faktiskt tillslut :)

Vi skulle äta kyckling med pommes,, haha Malin brände dem men gick bra ändå ;)

Sen gick vi ut igen me hennes hund,, och roliga som vi e så så gick vi till studentfesten igen haha..

När vi kom in kollade vi på de lilla som var kvar av talang, sen gick vi ut igen. Och gissa vart?...studentgrejjen igen då såklart ;P
De sa nått till oss och då gick vi vidare bort mot Josefins hus.Mitt på bilvägen så såg vi typ 10 stycken moppekillar som tände på en solstol och sen åkte de därifrån!
Vi sprang till Jos och hennes pappa släckte den.

Sen var vi med Josefin o Johanna och busa runt lite,, mest hos studenterna ;)

Vi gick hem till Malin igen vid ungefär 23:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0