Wednesday

Har precis kommit in efter en liten cykeltur me Saga. De gick väll bra, lite dragig ibland bara.

Ja stör mej så himla mycket på folk som alltid ska lägga sig i och hålla på när man är ute!
Nu när jag va ute så kom de en tant me en hund, och Saga började springa fortare men jag hade ändå kontroll över henne så att hon inte kunde gå dit.
Och då skulle tanten SÅKLART fråga va hon hette. Och då tror ju Saga att hon prata me henne och drar bakom cykeln fram till hunden så att jag måste stanna och då släpper tanten Saga lös!
(de va ju inte hennes hund precis)

Sen när jag tog in Saga igen då sa hon "förlåt att jag stanna dej"

aja jag ska snart åka ner till centrum med Johanna och köpa mej en bikini :)
Om ja nu hittar någon...
Isåfall kommer den upp här senare ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

cp tant?! ;/

hehe hoppas du hittar en bikini så du får annat att tänka på en dumma tanter som är konstiga XD

2008-06-25 @ 14:59:35
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0