Första dan på Sommarlovet :)

Idag skulle jag varit med Johanna, men de blev inte så för jag va så sölig med att städa i mitt rum,..
Och efter hann jag inte för jag skulle typ med till mammas o pappas kompisar, de va ju värkligen skiiit kul *NOT*

Hur kul är de liksom att vara me nån som ska börja trean?.. inte speciellt.
Så de blev att jag kollade på matchen som då som slutade 2-1 till spanien, va såååå nära att vinna pengar men så skulle Spanien nödvändigtvis göra ett till mål ( vi satsade hur de skulle sluta, ja tog 1-1 och de stog ju fan de hela matchen tills de va c.a 30 sek kvar! )

Sen så smet jag ifrån pluttarna och va inne på datan en stund.
Sen så tjatade dom ihjäl sig på att jag skulle va me på nån lek, kurragömma eller nått.
Så va tvungen att va me men gick typ efter 2 min :P

Då skulle ju såklart dom låsa ut mej på ballkongen och så fick ja sitta där en stund.
Sen va ja inte mer me dom, spelade lite kort me de andra en stund innan vi åkte hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0