Filmkväll me Josefin :)

Idag ungefär vid 15.00 så kom Malin till mej och vi spelade lite kubb haha.
ja vaaann!! :)
Sen "utmanade vi min syrra och hennes kompis, och behöver jag ens berätta vilka som vann då?.. ne haha vi såklart!

Nu är jag hos Josefin, hon ringde runt 20 tiden och vi bestämde att jag skulle sova här ;)
Vi badade en stund i hennes pool och efter de ett varmt skumbad..sköönt

Vi har precis tittat på 2 filmer:

Madhouse - fast jag va såklart skiit rädd :P och gömde mej bakom jos ben, fick typ kramp i fingrarna för jag höll för öronen så hårt...

Juno - Va en bra film att titta på efter en skräckis!
Annars va den väll sådär ;)

Nu ska vi ta och titta på en till film :P
De blr nog Tretton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0